TINE

For Tine har Sølvrev produsert flere merkevarebyggende reklamefilmer, i tillegg til innholdsvideoer med oppskrifter og kortere videoer til sosiale medier. Se utvalgte prosjekter vi har gjort sammen her:

Merkevarebyggende video - Brunost Origin Story

Kunde: Tine ASA
Produsert:
Høsten 2020

Oppgave:

Sølvrev fikk i oppdrag fra Tine International å lage en merkevarebyggende video for lansering og styrking av Tine brunost sin merkevare internasjonalt, som skulle vise opprinnelsen og identiteten til Tine Brunost på en engasjerende og følelsesladet måte. Målet var å styrke merkevaren internasjonalt, og presentere det beste av Norge og vår unike Brunost til et internasjonalt publikum, fra opprinnelsen og fram til i dag.

Løsning:
Vi dykket med hodet først ned i historien, og besøkte gården hvor Brunosten ble oppfunnet. Gjennom dybdeintervjuer med både familien på Solbråsetra og representanter for Tine fant vi fram til de emosjonelle høydepunktene i Brunostens historie, fra de nære øyeblikkene til de store handelsavtalene.

Ved å sy dette sammen i en poetisk og varm tekst, og skape et varmt bildespråk som stod i stil til merkevaren Brunost har etablert skapte vi et magisk og eventyraktig portrett av brunostens rolle opp igjennom historien, og dens unike egenskaper og smaksprofil.

Resultat:
Resultatet ble en vakker, autentisk og varm video med en tydelig estetikk og et unikt konsept, som virkelig får fram de gode følelsene. Det er nesten så vi kjenner smaken gjennom skjermen. Kunden er storfornøyd med resultatet, og vi er også svært stolte, og takker for tilliten!


Merkevarebyggende video - Snøfrisk

Kunde: Tine ASA
Produsert:
Høsten 2019

Oppgave:

Sølvrev fikk i oppdrag fra Tine International å lage en merkevarebyggende video for lansering og styrking av Tine snøfrisk sin merkevare internasjonalt, som skulle vise den unike friskheten og identiteten til Snøfrisk på en engasjerende og følelsesladet måte. Målet var å styrke merkevaren internasjonalt, og presentere det beste av Norge og våre unike geite-gårder til et internasjonalt publikum, med fokus på den rene naturen og varme, lokale håndverket ved meieriene.

Løsning:
Ved å besøke noen av Tines mest unike og spektakulære gårder og lokale meierier, fikk vi et nært, ærlig og autentisk portrett som viser fram norsk natur på sitt aller beste, og ikke minst stjernen i snøfrisk sin merkevare: geitene. Ved å vise hele reisen fra gård til bord slik den faktisk foregår får man også et veldig tillitsfult inntrykk av produktet som et rent, norskt kvalitetsprodukt.

Ved å sy dette sammen i en poetisk og varm tekst, og skape et levende og friskt bildespråk som stod i stil til merkevaren Snøfrisk har etablert skapte vi en idyllisk og vakker merkevarebyggende video som får fram det beste av Snøfrisk, og dens unike egenskaper og smaksprofil.

Resultat:
Resultatet ble en vakker, autentisk og frisk video med en tydelig estetikk og et unikt konsept, som virkelig får fram de gode følelsene og den friske, rene naturen. Kunden er storfornøyd med resultatet, og vi er også svært stolte, og takker for tilliten!

Behind the scenes bilder:

Home1

Tine dag1 21 2x
uredd

andre prosjekter

Tine dag1 18
Screenshot 2021 11 09 at 14 34 22
Muscs 1
Festspillene bts

Festspillene i Bergen

Eplehuset bts

Eplehuset

Screenshot 2021 12 07 at 17 47 49

Utdanning i Bergen

Screenshot 2021 10 04 at 01 40 22
202013984 4033521916744025 2371846624804921308 n
Screenshot 2021 10 03 at 20 12 56

Silkemyk