Med en animasjonsvideo kan du enkelt illustrere store mengder informasjon, eller vise kompliserte og abstrakte sammenhenger på en enkel og effektiv måte. I tillegg vil det åpne nye muligheter for å kunne kommunisere andre unike deler av seg selv eller bedriften. Dette kan være abstrakte egenskaper og verdier, et «ansikt utad» som utstråler deres stil og tone, virkemidler som humor og overdrivelser, blande animasjon og ekte bilder, og vise bilder og klipp som ikke engang en drone kan fange.
Ved å bruke animasjon i videomarkedsføring vil du kunne styrke den visuelle kommunikasjonen, og animasjonene kan også brukes i andre deler av markedsføringen slik at dette henger tettere sammen.
Sølvrev tar kreative prosjekter på alvor, og er en solid og kvalitetsbevisst aktør innen produksjon av animasjonsfilm for små og store bedrifter.
Animerte informasjonsvideoer øker konverteringsraten med 20%
97% av markedsførere mener at video har gitt økt forståelse for deres produkt eller tjeneste.
81% av forbrukere har kjøpt et produkt etter å ha sett en video av det.