At bildene og videoene dine holder samme visuelle kvalitet er viktig for å sikre det helhetlige inntrykket til din bedrift, både på nettsiden og i sosiale medier. Ved å ta gode stillbilder under din videoproduksjon kan du øke synligheten, samtidig som du får en tydelig rød tråd i den visuelle kommunikasjonen.
Dette kan eksempelvis være å ta portretter av dine ansatte, samtidig som du spiller inn en rekrutteringsvideo, eller å ta stemningsfulle stillbilder fra en reklamefilm. Og dersom du lager en produktvideo, hvorfor ikke ta gode produktbilder til nettsiden samtidig? Slik vil du sitte igjen med et rikt bildemateriale av høy kvalitet som kan benyttes på flere flater som f.eks på nettsiden, i sosiale medier, fysiske annonser, flyers, Google Ads eller utendørs reklame.
Sølvrev har erfaringen som trengs for å ta gode stillbilder som står i stil med din videoproduksjon.
94 % flere visninger av artikler med relevante bilder.
60 % mer sannsynlig at forbrukere vurderer en bedrift som har et bilde i lokale søkeresultater.
67 % av forbrukerne sier at kvaliteten på et produktbilde er "veldig viktig" i valg og kjøp av produkter.
40% flere visninger på pressemeldinger med bilder enn tekstutgivelser.