Sølvrev og SEEN flyr høyt med Stiftelsen Norsk Luftambulanse

26/01/2023
Skjermbilde 2023 01 26 kl 09 35 19

Cecilie Skog er ansiktet utad i kampanjen som skal få flere til å laste ned 113-appen.

Sammen med SEEN er Sølvrev aktuelle med et knippe personlige filmer laget for Stiftelsen Norsk Luftambulanse. Filmene har som formål å fortelle om arbeidet stiftelsen gjør og få enda flere til å laste ned Hjelp 113 appen, som er utviklet av SNL. Appen utvikles hele tiden, til det beste for pasientene, og en del av formålet til filmene er å få flere støttemedlemmer, slik at Stiftelsen Norsk Luftambulanse kan fortsette med nødvendig forskning og utvikling av sine tjenester.

  • Det er flere viktige fordeler med Hjelp 113-appen. I tillegg til å vise koordinatene dine, får du alle nødnummer, legevakt, giftinformasjonen og psykisk helsevern samlet på et sted, samt at den viser nærmeste registrerte hjertestarter i kartet. For å gjøre flere oppmerksom på appen, ble vår løsning å bli med på et treningsoppdrag, hvor man blir fortalt om sentrale verdier underveis og får se hva som skjer, sier regissør Sigurd Fossen om produksjonen.

Å filme i helikopter hadde også sine utfordringer for regissører som er vant med gress under beina.

  • Det ble en god stund i helikopter med de utfordringene det bringer med seg. Det er lite fleksibelt da man må stroppe fast både seg selv og utstyret, så vi var litt kvalme på slutten. Men Cecilie var veldig på og effektiv og man føler seg jo trygg når man er på jobb med denne gjengen som er vant til å rykke ut til de alvorligste ulykkene og sykdomstilfellene, avslutter regissøren blidt.

God erfaring med personlige videoer

Det er ikke første gang at Sølvrev har bidratt med produksjon av personlige videoer. Etter et samarbeid med Manchester United Supporter Club i Norge, som gikk strålende, har det blitt videoer for både WWF, Eplehuset, AF Gruppen og NFF.

  • Vi har et solid samarbeid med SEEN som leverer teknologiske løsninger i ypperste klasse. De leverer personlig tilpassede videoer som hjelper deg med å få kontakt med kundene dine gjennom spesifikke interesser, triggere og data. Og det er bevist at det virker. Hele 80,1% av mottakerne ser filmen sin og 90,3 % ser hele filmen. Videoene leverer høyere på både konverteringer, tid brukt med merkevaren og fører til mer engasjement. Så dette virker, avslutter rådgiver Terje Helgheim.

Send oss en melding:

andre innlegg

Skjermbilde 2022 06 16 kl 14 38 40 2

Hvordan og hvorfor lage “how to” videoer

11/11/2021
SLV06929 Edit

«Cure for me» vant pris for beste film

19/05/2022