I en ny markedsføringskampanje har ARK Bokhandel, i samarbeid med forlaget Aschehoug, Sølvrev og teknologiselskapet SEEN, lansert en personlig tilpasset video for å markedsføre Jo Nesbøs nye bok, "Kongen av Os". Hans nye roman er oppfølgeren til den svært populære boken "Kongeriket" som ble utgitt i 2020 og som har solgt i over 200 000 eksemplarer i alle formater i Norge.
SEEN, som er kjent for å personalisere film, gjør filmen helt unik til alle ARKs kundeklubbmedlemmer, og hvert enkelt medlem får sitt navn opplest og skrevet på bilskiltet, samt bosted og nærmeste Ark butikk vist i filmen. Voiceover er lest av skuespiller Thorbjørn Harr, som også er stemmen bak Nesbøs lydbøker. Produksjonen av videoen har vært i hendene på Sølvrev, med Christer Dyngeland og Sigurd Fossen i spissen på idé og regi, og om produksjonen sier kommersiell sjef i Aschehoug, Kjersti Myre, følgende;
I tillegg til hovedfilmen ble det også laget to teasere.