Fra Kid Laroi til Sbanken

21/03/2023
Skjermbilde 2023 03 21 kl 15 25 15 2

Ny showreel fra revehiet med noen av de største produksjonene så langt.

2022 ble et veldig bra år for revene både i øst og vest. I tillegg til å gå fra syv til ni ansatte, gjennomførte selskapet noen av sine største produksjoner så langt. På kundelisten står store navn som Aurora, Sigrid og The Kid Laroi, samt kjente og kjære merkevarer som TV-aksjonen og Stiftelsen Norsk Luftambulanse.

I starten av året fikk også selskapet en ny daglig leder, da Daniel Eikeland tok over roret. Han har rukket å få et godt inntrykk av den produktive gjengen.

  • Da den Taiwanske artisten Qing Feng Wu kom til Norge for å spille inn musikkvideo med Aurora, hadde Sølvrev ca 40 personer på sett. Produksjonen er et godt bilde på hva gjengen er i stand til, da en del av produksjonen besto i å gjenskape en skog innendørs. For å få til dette måtte man flytte 8m høye trær gjennom Oslo, sier daglig leder Daniel Eikeland.

Til nå er samarbeidet mellom artistene sett over 3, 8 millioner ganger på YouTube og blitt godt mottatt av fans verden over.

  • Ikke nok med det, i løpet av året har vi også laget 15 visualizers for Sigrid på kun to dager, samt vært med på å produsere musikkvideoen Burning Up for den verdenskjente artisten The Kid Laroi. Her fikk teamet ni dagers varsel fra det amerikanske selskapet til å ordne alt fra crew, locations, produksjonsdesign og en rekke tekniske elementer. Som et resultat av en enorm ståpåvilje, kreativitet og innsats fra flokken, har vi også blitt et prisvinnende produksjonsselskap, sier Eikeland.

Et mål for året var å satse mer inn mot byråbransjen, noe som har resultert i flere gode samarbeid.

  • I 2022 har vi vært så heldige å få jobbe med et av Norges beste reklamebyråer, POL. I tillegg har vi fått et enda tettere forhold til vår samarbeidspartner SEEN, som med sin unike teknologi produserer personlig tilpassede videoer. I tiden fremover går vi inn i en svært hektisk periode, hvor vi skal i gang med flere store prosjekter og nye byrå-samarbeid. Selskapet har aldri stått sterkere enn det vi gjør nå, og vi gleder oss enormt til fortsettelsen, avslutter han.

Send oss en melding:

andre innlegg

Skjermbilde 2022 06 16 kl 14 38 40 2

Hvordan og hvorfor lage “how to” videoer

11/11/2021
SLV06929 Edit

«Cure for me» vant pris for beste film

19/05/2022