TINE - Snøfrisk

Kunde: Tine ASA
Produsert:
Høsten 2019

Oppgave:

Sølvrev fikk i oppdrag fra Tine International å lage en merkevarebyggende video for lansering og styrking av Tine snøfrisk sin merkevare internasjonalt, som skulle vise den unike friskheten og identiteten til Snøfrisk på en engasjerende og følelsesladet måte. Målet var å styrke merkevaren internasjonalt, og presentere det beste av Norge og våre unike geite-gårder til et internasjonalt publikum, med fokus på den rene naturen og varme, lokale håndverket ved meieriene.

Løsning:
Ved å besøke noen av Tines mest unike og spektakulære gårder og lokale meierier, fikk vi et nært, ærlig og autentisk portrett som viser fram norsk natur på sitt aller beste, og ikke minst stjernen i snøfrisk sin merkevare: geitene. Ved å vise hele reisen fra gård til bord slik den faktisk foregår får man også et veldig tillitsfult inntrykk av produktet som et rent, norskt kvalitetsprodukt.

Ved å sy dette sammen i en poetisk og varm tekst, og skape et levende og friskt bildespråk som stod i stil til merkevaren Snøfrisk har etablert skapte vi en idyllisk og vakker merkevarebyggende video som får fram det beste av Snøfrisk, og dens unike egenskaper og smaksprofil.

Resultat:
Resultatet ble en vakker, autentisk og frisk video med en tydelig estetikk og et unikt konsept, som virkelig får fram de gode følelsene og den friske, rene naturen. Kunden er storfornøyd med resultatet, og vi er også svært stolte, og takker for tilliten!


andre prosjekter