MUSCS

Personlig kampanje - Kartlegging av Manchester United fans



Kunde:
MUSCS / Seen
Produsert: Våren 2021

Oppgave: 

Sammen med Seen fikk Sølvrev i oppdrag fra Manchester United Supporters Club Scandinavia (MUSCS) å skape en personlig en-til-en video kampanje til supporterklubbens medlemmer, for å øke antallet medlemmer i deres database, og skape stolthet internt rundt å være en del av verdens største supporterklubb for Manchester United. 

Videoen skulle henvende seg direkte til tusenvis av seere ved navn, og inneholde flere personaliserte elementer som bl.a. mottakeren sitt navn på både magasinet som holdes opp, på ryggen av fotballdrakten og på billetten til Old Trafford!

Løsning:

Gjennom en rekke intervjuer med representanter for både MUSCS og ledende profiler fra Manchester United, sammen med arkivmateriale for supporterklubben, og spennende grafiske elementer skapte vi en engasjerende video som virkelig får fram budskapet og treffer rett hjem hos mottakeren.

Kombinert med Seen sin unike teknologi skapte vi engasjerende en-til-en videoer som gir stort engasjement og en solid dose wow-faktor.

Video-kampanjen består av 4 videoer, som alle har en unik plass i kundereisen mot kampanjemålet. Én som går ut til allerede eksisterende medlemmer for å engasjere dem i kampanjen, én som går ut til Manchester United fans som blir tipset inn/ vervet gjennom kampanjen, en personlig takkevideo til alle som har tipset om nye fans, og en video til alle som velger å følge MUSCS. 


andre prosjekter

Tine dag1 18
Screenshot 2021 11 09 at 14 34 22
Muscs 1
Festspillene bts

Festspillene i Bergen

Eplehuset bts

Eplehuset

Screenshot 2021 12 07 at 17 47 49

Utdanning i Bergen

Screenshot 2021 10 04 at 01 40 22
202013984 4033521916744025 2371846624804921308 n
Screenshot 2021 10 03 at 20 12 56

Silkemyk