Kunde:

Kleppestø Senter


Kleppestø Senter ligger på Askøy like utenfor Bergen, og rommer over 60 butikker på sine nesten 15 000 kvm. Med over 40 års historie er senteret en naturlig knutepunkt på Askøy, som huser både mote, mat, helse- og velvære, sportsutstyr og mye mer.


Kort om leveransen:

Kleppestø Senter har nylig oppdatert logo og grafisk profil, og ønsket å skape oppmerksomhet i sosiale medier ved å skape en kampanje rundt slagordet til senteret «-lett og lokalt». Målgruppen for kampanjen var unge forbrukere mellom 18 og 35 år.

Sølvrev valgte å løse oppgaven ved å spille på humor, og utvide bokstavrim-temaet fra slagordet til å vise frem ulike eksempler på mangfoldet av varer som selges på senteret. Dette ble gjort ved å sette sammen uvanlige kombinasjoner av produkter som begynner på samme bokstav. Resultatet ble tre lekne videoer som skaper tydelig blikkfang og engasjement inn mot målgruppen.