Vi åpnet nylig dørene til våre nye lokaler i hovedstaden, og gleder oss stort til å produsere mye godt videoinnhold for nye kunder i Oslo.

Sølvrev har i flere år levert video til både markedsføringsbyråer og bedrifter i Bergen, og har etablert gode kundeforhold med noen av de største merkevarene i byen. Nå skal vi jobbe beinhardt for å få en like god mottakelse i Tigerstaden.

– Vi ønsker på kort tid å etablere oss som markedsledende i Oslo, på lik linje som vi blir oppfattet i Bergen, sier daglig leder i Sølvrev, Terje André Helgheim.

Stort potensiale med video

Å markedsføre seg gjennom video er den største måten å nå forbrukeren i dag. Bare på YouTube blir det sett over fem millioner timer med video hver dag, og forbrukene både deler og husker videoer som treffer. Vårt mål er å hjelpe kundene med å skille seg ut i mengden.

– For oss handler det om å lage videoinnhold som både treffer og fungerer for den enkelte bedrift, sier Helgheim.

Han mener at innholdet bør være engasjerende, ærlig, gi verdi til seeren, samt ekte innsikt i bedriften og gjerne menneskene som jobber der.

– Vi jobber for at videoinnholdet skal treffe en følelsesmessig nerve – få seeren til å føle det du som bedrift ønsker at de skal føle.

Gleder seg: Helgheim ser frem til nysatsing og hardt arbeid i Oslo.

Spesialkompetanse

Gjennom flere år med erfaring har vi opparbeidet oss spesialkompetanse innen digital markedsføring gjennom video.

– Vi forstår virkelig digital «storytelling» og den digitale kundereisen, noe jeg tenker har vært essensielt for vår suksess, sier Helgheim.

Han forteller at det finnes mange som er flinke på videoproduksjon, men at selskapene ofte er vant til å jobbe i de klassiske formatene som kino- og TV-reklame.

– Mulighetene og formatene er veldig annerledes i de digitale kanalene. Vi forstår kanalene og vet å utnytte mulighetene det gir, noe som enkelt og greit gir mer igjen i salg, omsetning og merkevarebygging for hver krone brukt.

Suksessen fortsetter

Med store navn i Bergen, som Baker Brun, Sparebanken Vest, Tryg, Universitetet i Bergen, Kavli og Q-meieriene i kundeporteføljen, er det med stort engasjement at Helgheim og resten av Sølvrevene nå tar fatt på de store merkevarene i Oslo.

– Vi har fått mye positiv respons etter at vi annonserte utvidelsen, noe som er veldig gledelig. I Oslo er vi allerede i gang med store prosjekter for blant annet Nordea og Tine, så dette er mildt sagt utrolig spennende tider for en ung og sulten gjeng fra Bergen!

Trenger du hjelp med videoproduksjon? Vi gir deg råd om hva som fungerer for din bedrift. Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat med oss!

Sølvrev har blant annet laget video for Universitetet i Bergen og Kavli og Q-Meieriene. Trykk her for å se mange av våre andre spennende prosjekter.